ekor-ekor

Monday, August 17, 2009

diari conteng



Pernah tak kau rasa perasaan ni; bila banyak tumpuan yang kau dah dedikasikan untuk satu benda tu dan tiba tiba kau rasa hilang minat/menyampah/takut/bosan dengan perkara yang kau buat sekarang? Kau malas nak teruskan. Macam contengan aku yang tak siap ni; cukup untuk menjelaskan segala situasi aku saat ni. Serius palat sungguh perasaan ni..

19 comments:

hashimb said...

tapi tetap menarik work ko ni midi!!

Gregor said...

Niceness!!

Medi said...

hashimb n gregor>> thanx..:)

araku taipan said...

aku rase mungkin aku tau knape...
hurm...
tp skintone tu still wat aku jeles.

Medi said...

kenapa?
adakah kau mempunyai perasaan palat yang sama dengan saya?

aishah_conteng_je said...

kalau boleh..si gadis ni senyum dari hati~tambah seri

Medi said...

tak pernah ada si gadis yang senyum dari hati dlm lukisan2 saya..itu satu yang mustahil utk saya zahirkan dalam lukisan..

mungkin sbb saya sendiri belum cukup mengenal hati seorang gadis.

INDRA QIRANA said...

conteng conteng juga sudah sgt cantik..teruskan bekarya bro

Medi said...

trima kaseh atas sokongan bro!

hilman.teddy said...

jemputan berahi di blog gua. =D

Medi said...

dah singgah blog lu..memang best..tp perkataan berahi tu takdela kat situ..ha

FdausAmad said...

beb,

lu boleh lukis komik?

Uhh,Gua harap lu boleh ganti Maa Wing Shing..

Medi said...

ma wing shing kah?haha
gua pn harap
tp ma wing shing 2 legend mlampau
pdang stiawan dia tu..pergh..
gua buat komik koman2 nnt pn sudahh..

faiq said...

kau conteng semat la

Orang kulim said...

Nice picture

aishah_conteng_je said...

kenapakah kamu sudah lama menyepi?

Medi said...

faiq dan org kulim - thanks for view. kata2 dr anda semua slalu memberikan semangat utk sy berkarya.

aishah - menyepi?mungkin sebab sibuk lewat ini.lg pula tiada sbarang inspirasi yg mencetuskn sel2 otak ni utk menconteng.

Park Chick said...

salam alaik..salam blog.susahnya sekuntum senyuman..lagi susah sebaris kata

Medi said...

wsalam..trima kasih melawat blog sy pakcik..trima kasih