ekor-ekor

Thursday, May 7, 2009

crosshatching study 2



Mechanical pensel, acrylic, & marker rendering on A4 paper.

Karikatur vokalis Foo Fighter, Dave Grohl. Benda ni aku buat untuk belajar dua perkara iaitu crosshatching dan melukis karikatur. Bagi aku menggunakan teknik crosshatcing dalam lukisan karikatur menjadikannya lebih mudah dan praktikal.

7 comments:

Iba said...

medi2..aq dh xtau nk ckp pe dh..ko memang giler!! smart!! shhuu..(nnti aq comen lgi ye..gihgih..)

cima said...

serius tertarik

Hamidi Zakaria said...

iba-aku mmg gila..gila kn kau..yia..yia..ngih..

cima-trima kasih...serius terharu..T-T

Iba said...

woi..ko gay ke??

Medi said...

aku gila kat ko mcm aku gila kat katsuya terada,takehiko inoue,ashley wood, n benjamin zhang..

so,berbanggalah kawanku..huhu

oRen said...

midi.. banyak potensi kat ko ni.. asah dan asah lagi... dah abis blajar nanti jangan lupa kontek aku!

Medi said...

tq encik oren,aku rasa nk nangis pun ada ni.huuhu

aku ni mcm org tua yg baru blajar berjalan.serius ckp jauh st ketinggalan.

apa2 hal pun tq sgt2.mesti aku kontek ko punyelah nnt.