ekor-ekor

Saturday, July 4, 2009

komiku?








Komik pertama yang pernah aku siapkan. Banyak masa yang dah aku dedikasikan untuk siapkan komik ni, walaupun kenyataannya kemalasan tu sendiri masih menebal dalam diri aku. Dan dengan tahap aku yang sekarang ni, segala masa dan kudrat yang aku curahkan tu tak mendapatkan hasil yang lebih baik pun dari cuma sampah-sampah ni. Aku buat komik ni untuk satu competition (competition apa, korang teka la sendiri), dan memandangkan aku agak yakin yang komik aku ni akan di-reject dan di-tong-sampahkan awal-awal lagi, aku pun ambil keputusan untuk post kat sini. Dengan harapan kalau ada komik lain yang aku post kat blog aku ni pada masa depan, harapnya benda tu lagi baik dari sampah-sampah ni semua. Pun begitu, proses menghasilkan komik memang sangat memeritkan, lebih-lebih lagi bagi seseorang pada tahap aku sekarang ni. Urgh..

2 comments:

araku taipan said...

ni yg segan aku nk wat komik nie..
style lah bro..

Medi said...

jangan gitu bro..segan aku..
aku yakin ko bleh buat lagi baik lah..